Gyakran Ismételt Kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK TONEREKRŐL

Mindig is eredeti festékkazettákat/patronokat vásároltam, mennyire bízhatok meg az utángyártott termékekben?

Milyen garancia van a termékekre?

Mekkora az esély arra, hogy az utángyártott festékkazetta tönkreteszi a nyomtatómat?

Mi a különbség a felújított és utángyártott festékkazetták/patronok között?

Hogyan találhatom meg a nyomtatómba szükséges kazettát?

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

Mit tegyek, ha nem találom az általam keresett terméket?

Tegye fel kérdését a Kapcsolat menüpontban leírt elérhetőségek bármelyikén.

Van-e kiskereskedelmi boltjuk?

Nincs, a megrendeléseket raktárról teljesítjük

Hogyan vásárolhatok Önöknél?

A kívánt termék(ek)et megrendelheti online, webáruházunkon keresztül (részletesen a Vásárlás menüpont alatt), de telefonon vagy e-mailben is.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Raktáron lévő termékeinket 24 órán belül kiszállítjuk az Ön által megadott címre.

Mit jelent a termékek adatlapján feltűntetett ’Rendelésre’ és ’Kifutó’ jelölések a szállítási idő szempontjából?

Ha egy termék állapota ’Kifutó’, az raktáron van, tehát 24 órán belül tudjuk szállítani, viszont csak korlátozott darabszámban. Ha egy termék ’Rendelésre’ címkével van ellátva, az azt jelenti, hogy az adott termék nincs raktáron, kiszállítás lehet 2-3 nap, de akár 2-3 hét is, termékek beszerzési idejéről érdeklődjön telefonon vagy emailben.

Kérhetek egyedi ajánlatot?

Nagy mennyiségű rendelés esetén természetesen van rá lehetőség, az oldal alján lévő ’Árajánlat’ kérés gombra kattintva.

Ha a fentiekből nem kapta meg kérdésére a választ, tegye fel azt telefonon vagy emailben.